Monday, June 2, 2008

Õitsev ilu

Praegu on kõige ilusam aeg!
Sirelid õitsevad, kastanid, pihlakad ja kõik muu ka!
NII ILUS ON!!!!
Ei jõua ära imetleda, milline ilu on loodusel varuks, kuidas ometi on võimalik midagi nii kaunist välja mõelda??!!
Ja sinna juurde veel linnulaul - kas on iial ilusamat muusikat võimalik luua??!!

Milliseid emotsioone looduseilu tekitab!

Meil oli möödunud neljapäeval kohaliku tähtsusega sündmus ja sellega seoses eksponeeriti ka toimunud fotokonkursi võidutöid - kõik meie oma kodukohast tehtud pildid.
Ja millised pildid!!!

Ma olen ju ise ka pildistanud oma kodulinna, muidugi on meil väga ilusaid paiku, mul on oma lemmikkohad, kus kõige meelsamini käin ja mida ka ise olen ohtralt pildistanud.

Aga näha ka teiste inimeste silme läbi meie fantastilisi vaateid - ei, ilusamat linnakest Eestis ei ole!

3 comments:

Anonymous said...

on jah ilus aeg, mulle ka hullult mai lõpp-juuni algus meeldib.
aga peale jaani on selline küpse suvi ja augustis sume, magus, külluslik :)

Elsa said...

Kui toredalt eufooriline postitus nädala alguseks :)
Mulle ka see aeg väga meeldib :)
Ja viimastel aegadel meenub ikka see 5a tagune aeg, kui tütre sündi oodates loodust jälgisin, et kas sünnib sirelite või kastanite õidepuhkemise aegu jne :) Ja nüüd jälgin samamoodi...

valgeseelik said...

Aitäh, Eluhetked ja Elsa,armsa tagasiside eest. :)
Nii tore, et teisedki märkavad seda ilu, mis meie ümber päevast päeva õilmitseb, ja et elu ei ole ainult üks hädaorg, vaid ilusat on ka - võta vaid aega vaatamiseks-nautimiseks... :)