Thursday, May 1, 2008

Vaba päev üle hulga aja - ah, kui MÕNUS!!!!!!

Oehhhhh...
Kui ütlemata mõnus on hommikul magada ja voodis olla just nii kaua kui tahad, mitte mingit kiirust ega sundust ei ole, mingid kohustused ei kiirusta takka - ah, kui hea!!!
Ma ei mäleta, millal ma viimati sain niimoodi mõnuleda, et mul polnud puhkepäeva hommikul vaja kuhugi kiirustada.
Natuke pärast südaööd saime voodisse ja ligi pool üksteist ärkasin. Kui hea!!!!!!

Naudin täiega tõeliselt vaba päeva!

Olgu, ma tean, et tegelikult on mul küll kohustus õppida teksti, aga seda ma ju TAHAN teha, eks?! ;)

Hommikupoolikul (õigemini küll lõuna lähedal) läksime jalutama. Mees, koer ja mina. Ilus päev, soe, lindude laul, metsavaikus...
Tegime kahetunnise tiiru meie metsades ja järvede ümbruses - see oli vapustavalt nauditav jalutuskäik!
Ehkki tean neid radu, on alati justkui üllatus, kui ilus on meie mets, kui ilusad on meie järved, kui ilus on meie loodus - nii puutumatu ja natuke metsik, aga oma ja armas.
Meie jalutusring oli vast umbes viiekilomeetrine, ma oleksin isegi rohkem pakkunud, aga mees arvas, et rohkem küll ei olnud.
Kutsu oli ka väsinud, vahepeal kadus meil lausa ära, kuna ta on üsna kaitsevärvi, selline liivakarva ja täpselt männiokastega teeraja värvi. Vaatame, kus ta on? Kadunud?! Kutsume - eh, teine siinsamas, puude taga, aga nii märkamatu! :D

Ja kui palju lilli!!! Ma ei ole muidugi mingi taimeteadlane, aga ülaseid, võililli, paiselehti, kannikesi ma ikka tunnen :)...
Mingid karukellade moodi lilled olid ka olemas, see oli minu jaoks küll uskumatu vaatepilt, minu arvates on nad suvisemad lilled, aga loomulikult olen ma võhik ja lihtsalt ei tea, mis on mis ja millal tavaliselt õitseb. :)
Ja kui palju jänkukapsaid!!! Metsaalune lausa valendas!!! Lapsepõlves sai neid isuga söödud. Mees nimetas neid küll konnakapsasteks - no mina ka ei tea, kuidas neid nimetatakse, minu lapsepõlves olid need jänkukapsad. Selle peale arvas mees, et ühed hüppajad mõlemad, olgu jänesed või konnad. :D Kui kõrvu näha pole, siis vahet polevat. :D:D:D

Me jalutasime ikka päris kaugele, sinna vist eilsed koristajad ei jõudnud, igatahes oli näha, et kuskil on remonti tehtud, vana materjal oli metsa alla visatud.
Kurb vaatepilt.

Mõnus puhkepäev. Hea on olla.

No comments: