Friday, May 2, 2008

Tekst, tekst, hakka pähe!

Tänane päev on selline imelik, et osadel on kindlasti vaba päev, osadel tööpäev. Kuidas kuskil korraldatud on.
Meil on vaba päev ja see on ütlemata tore. Neli päeva vabadust on justkui pisike puhkus.

Täna hommikul ei olnudki und niipalju kui eile, aga päev on alles ees, küll jõuab veel mõne uinaku teha. :)

See-eest jõudsin juba natuke teksti vaadata ja selles osas on vaja veel hoolega tööd teha, mõlemad tekstid on nõrgavõitu.
Aga ma olen jätkuvalt optimistlik. :) Ehkki varsti on esietendus. :) Hea oleks ikka ilma tekstiraamatuta lavale minna. :D
Ja täna õhtul on proov - oleks ju kah tore lõpuks tekstiraamat nurka visata ja ilma teksti piilumata otsast lõpuni mängida.

Aga ma täheldasin enda jaoks huvitava tõsiasja, et üks tekst on kuidagi väga loogiline ja hästi meeldejääv, teine seevastu kuidagi ...hm...punnitatud? Või ma ei tea, mis sõna siia sobiks, aga ta ei ole kuidagi loogiline, ikka on mingi nüanss, mis ei taha meelde jääda. Tundub ootamatuna antud kontekstis.

Aga võib-olla on asi siiski minu enda kehvas mälus ja siis ma otsin ettekäändeid ja vabandusi. :)

No comments: