Wednesday, May 14, 2008

Tagasiside

Tagasiside on üks ütlemata oluline asi. Tänu tagasisidele kujuneb näiteks väikelapsel enesehinnang.
Tagasisiside on alati väga oluline, see annab meile rohkem aimu iseendast, oma MINA-pildist.
Kui tagasiside on negatiivne, siis kujuneb sageli endast negatiivne MINA-pilt ja madal enesehinnang, aga kui positiivne, siis on lootust adekvaatsele enesehinnangule. :)

Täiskasvanuid ehk teiste hinnangud niipalju ei mõjuta kui väikelapseealisi ja murdeealisi, kuid oluline on see siiski. Eriti kui tagasisidet annab autoriteetne ja oluline inimene.

Mind häirib, kui ma ei saa rääkida mulle olulistest asjadest, ei saa arutada ja oma segaseid tundeid väljendada, küllap aitaks rääkimine ka mul endal selgusele jõuda mingites olulistes punktides.

Aga vahel on hea, kui julgustavat tagasisidet antakse. See annab endalegi pidepunkte edasi mõelda, mitte jätta mõtteid sinnapaika. Annab julgust mõelda, et tegelikult pole midagi valesti. Lihtsalt aega võib minna natuke kauem.

No comments: