Sunday, May 11, 2008

Ooo, kuis nii kaunis on hommik...

Täna on imekaunis hommik, aga mina ei saanud koos mehe ja koeraga hommikust jalutuskäikugi tegema minna, kordasin paaniliselt teksti, milleks ma eile enam võimeline ei olnud.

Otsisin veel kodust kokku kõikvõimalikku träni ja varustust, sest täna oleks nagu midagi peaproovi taolist...:S Mis sellest, et meil pole veel kõiki kostüümegi ja muudest atribuutidest ma ei räägigi....

Ma ei mäleta, et me ühelegi etendusele nii hullus seisus vastu oleksime läinud. Või siis lihtsalt ununevad sellised asjad ära. :)

Tänane emadepäev kaob proovi ja lapse sünnipäeva sisse ära. Mitte et mul sellest kahju oleks. :) Lihtsalt üks vaba päev ehk kuluks ära... Aga noh, küll ma millalgi puhkan ka.
Tegelikult mulle ju meeldib, kui on kogu aeg tegemist, siis on ka selline hea väsimus - oled väsinud küll, aga rahul ka, et palju asju tehtud, teoksil, valmis... See on hea tunne.

Mees õnnitles hommikul mind emadepäeva puhul ja ütles, et tegelikult tänu temale olen ma emaks saanud, misjärel jõudsime järeldusele, et sel päeval tuleks hoopis isasid õnnitleda, sest ilma nendeta poleks ju emasid... :D:D:D Niisiis õnnitlesin meest emadepäeva puhul. :D:D:D

Mees ja tütar asuvad toimkonda ja loodetavasti on siis suurem osa asju valmis, kui mina proovist naasen. :D
Õhtul on väike perekondlik koosviibimine. Tütre sünnipäeva puhul. Ja natuke emadepäeva puhul ka. :D

2 comments:

Anonymous said...

Heh. Ma üllatasin mehe vanemaid sellega, et viisin ta isale ka emadepäevaks lille ning ütlesin selgituseks sama: Ilma isata ema poleks.

Anonymous said...

...ja arvasin, et olen ullult originaalne :D

sama anonymous