Tuesday, May 13, 2008

Olen arg?

Mul on tükimat aega probleem. Olen mõelnud mõnda aega asjadele, mis vahepeal natuke tagaplaanil olid ja mida ma endast eemale tõrjusin.

Ma olen vist väga arg. Minus ei ole ettevõtlikkust ja julgust teha asju, mida ma sisimas tahaksin teha.

Tänases loenguski käis julguse teema läbi. Eetikaga minu mõte vist kokku ei käi, aga julgusega küll.

Mõtlen sellele, et tegelikult olnuks väga hea kasutada seda täienduse aega asjadeks, mille peale ma oma tavapärase igapäevase elu keskel mõelda ei saa ja vahest poleks võimalustki.

Kuid siin, Väga Suures Linnas olles oleksin saanud ellu viia mõtted, mis mu sees on vaikselt küpsenud ja küpsenud, kuid seoses mõningate vajakajäämistega annavad endast rohkem teada.

Kuna kasutan siin väikseid pause, siis jääb mul kirjutamine aeg-ajalt pooleli. Mõtteid on ka natuke raske koondada. Tulevad lihtsalt mingid emotsioonid ja esmased mõttevälgatused.

Poolelijäänud mõtete jätkuks lisan, et tegelikult olen ma väga tänulik ühele inimesele, kes mulle üldse andis julgust hakata mõtlema asjadele, mis mulle tundusid võõrana ja tabuteemana. Sest tundub, et minu sisemuses ei ole nad tabuteemad.
Ometi olen ma arg. Ei julge.

Kuigi mõned variandid olnuksid täiesti teostatavad, aga miski on hoidnud mind tagasi.
Ja oma initsiatiivi pole ma valmis rakendama.

Argus? Hirm? Teadmatus?

Ometi kripeldavad minus erinevad tahtmised, soovid ja ... mis iganes.

Taban end inimestega suhtlemisel mõtlemast hoopis muudele asjadele.
Ei suuda keskenduda vajalikule.

No comments: