Sunday, May 4, 2008

Luigepaar

Eelmisele sissekandele jätkuks: mees ärkas õnneks üles ja me läksime jalutama.
Ooooooo, see oli nii ilus, et mul tuleb sõnadest puudu, et kirjeldada kõiki emotsioone!

Päikesepaiste, lindude vidistamine, vaikne linn, imeline järveallee, peegelsile järv, rähni tõristamine, pardid järvel, kalade sulpsutamine ja - luiged!!!!

See oli nii ootamatu vaatepilt, sellel järvel pole me veel luiki näinud! Neid on olnud küll teisel järvel, kuid siin - see oli vapustav elamus!!!

Mul oli niiiiiii kahju, et polnud fotoaparaati, tegin küll mobiiliga ühe pildi, aga see oli jama, sest tuli kaugelt ja ei väljendanud tegelikult seda, mida me nägime.

Aga nägime imeilusat luigepaari, kes tegutses pisikesel saarekesel, siis ujusid nad järvel ja see oli eriliselt kaunis vaatepilt, kuidas nad järvepinnal peegeldusid - ah, milliseid pildiseeriaid oleks sealt saanud!!!

Ei, ma PEAN endale fotoka muretsema, ma ei saa lubada, et sellised hetked jäävad jäädvustamata! Milliseid poose nad võtsid, kuidas peegelpilt mängis! See on kirjeldamatu!

Olen veel praegugi selle vaatepildi lummuses.

Istusime järve ääres pingil ja nautisime imelist hommikut ning vaimustavat vaatepilti.

Kahju oli ära tulla.

Ja samas nii hea meel, et pole sellist hommikut maha maganud. :)

No comments: