Sunday, May 4, 2008

Jõle inimene külvab jõledusi

Täna oligi kohe selline päev, et see ei saanud ilma halbade uudisteta jääda.

Väga ebameeldiv teadmine. Ja jõuetus inimese vastu, kes oma ego upitamiseks teisi maatasa teeb.
Ei saa aru sellistest inimestest.

Ma usun, et neid, kes teda ära kägistada tahaksid, on rohkem kui üks.

Uskumatu käitumine haritud inimese poolt. Vähemalt tiitlite järgi võiks arvata, et tegu on haritud inimesega, aga tegelikkus on kahjuks teine.
Oma teoga on ta ise ennast maatasa teinud.

Ma loodan, et temast pöörduvad ära mitte ainult tema hobikaaslased, vaid ka tema teised sõbrad muudelt elualadelt. Antagu mulle kõrgemalt poolt andeks mu kurjad mõtted, aga praegu ei suuda ma selle inimese suhtes küll mingit lugupidamist ega austust üles näidata.

Ta on ka minu kohta üht-teist öelnud (õigemini nimetanud mind ühe kindla sõnaga, mis sobiks ka tema enda kohta), aga mitte see ei ole oluline, niisuguse inimese arvamus mind ei huvita, ehkki seda arvamust võib nii mõnigi jagada. Aga ka see pole oluline.

Oluline on praegu see, et keegi, kes arvab endal olevat õigust sigadusi teha, maskeerib end mingi õigluse eest võitleja maskiga, aga ta ei taha seda teha mitte tagasihoidlikult, vaid suure meediakäraga, tal on vaja enda haavatud ego upitada ja oma enesehinnangut tõsta. Tüüpiline on, et madala enesehinnanguga inimesed teevad seda läbi teiste inimeste madaldamise ja alandamise.

Mul on tunne, et ma tahaksin teha mingi vastulause või pöördumise või ma ei tea isegi, mida ma mõtlen, aga on tunne, et ei saa istuda, käed rüpes.

Vastik tunne on niisuguste inimeste läbi kaotada toredaid entusiaste ja eestvedajaid.
Miks inimesed ei ela ise ega lase ka teistel elada??!!

Oeh, ma tean, et ma ise ei ole ideaalne inimene, ma olen ka ise teinud sigadusi ja ma ei hiilga erilise headuse ja üllusega, aga ma loodan, et ma ei ole NIISUGUSEID sigadusi kellelegi korraldanud.
Kui ma olen seda teinud, palun andke mulle andeks.
Palun andeks, kui ma olen olnud jõle ja vastik, ma loodan, et ma mitte kunagi enam ei tee kellelegi kurja (oeh, ma loodan, et ma ei ole teinud midagi pöördumatult paha, kuigi olen tundnud mitmel korral, et ... :S... aga see ei ole praegu tähtis :S).

Igal juhul tuleb SELLIST käitumist ja tegutsemist nähes vastupandamatu tahtmine muutuda headuse ingliks.

No comments: