Sunday, May 4, 2008

Ilma pealkirjata

Samal ajal kui kogu Eesti puhastas meie ilusat isamaad, oli meil suur pidupäev.
Koos laada, kultuuriprogrammi, tantsuõhtu ja ilutulestikuga.

Mina käisin vaid hommikupoolikul, vaatasin meie omade etteaste ära ja rohkem palavuse käes ei talunud olla ka.
Ehkki see oli parem kui näiteks vihmasadu. :)

Kuna pärastlõunal oli vaja külla minna, siis nuputasin, mida kingituseks viia. Istikuid nähes tuli mõte midagi väga jäävat kinkida - kingiks õige puu??!!

Kuna on maakoht, siis mõni kohake ikka ühe puukese jaoks leidub.
Mul on küll oma lemmikpuu, aga arvasin, et see on ehk liiga tavaline, kingiks ikka midagi erilist, mida tal endal ka kindlasti ei ole.

Lõpuks valisin välja huvitava puu, mille õitsemine näeb vähemalt pildil väga kena välja - alpi kuldvihm.
Siis hakkame igal kevadel külas käima vaatamas, kuidas ta õitseb. :)

Mees ei olnud vaimustuses ei tööle minemisest ega sellest, et mina kodust ära lähen, aga ta ei hakanud mind keelama ka, viis meid külla ära ja läks ise tööle, lootuses, et me paari tunni pärast tahame juba koju tagasi minna. :)

Maakoht oli väga lage, ainult põllud ümberringi - no sinna oleks pidanud kohe suuremal hulgal istikuid viima!!! :D

Minu jaoks, kes ma elan praktiliselt metsas (ehkki linna keskel:D), oli hämmastav näha sellist lagedust, see tundus kuidagi nii ebaeestilik.
Maja keset põldu.
Ehkki vanasti nii ilmselt oligi - ikka põllud ümber maja, kus siis veel!

Aga mulle meeldivad puud ja põõsad ja metsa peab ikka ka olema.

Algul oli palav, aga pärast läks päike ära ja lagedal väljal oli üsnagi tuuline, lausa jahe hakkas.

Kui neli tundi möödas oli, siis mees vist vaatas, et minu helistamist võib ootama jäädagi, helistas ise, kas me koju ei tahaks juba minna. :)
Eks ikka tahtsime.

Kodus keerasin kohe diivani peale pikali ja uni tuli momentaalselt. Küllap oli selles oma osa ka uimastavatel jookidel, mida ma tarbinud olin. ;) Minimaalselt muidugi. ;)
Tunnikese pärast toimetas mees mu voodisse ja uni läks edasi - küll oli hea magada!

Kella kaheksast magama jääda - seda ei juhtu iga päev!:)

See-eest olin juba veerand viis üleval ja tunnen end täiesti väljapuhanuna.
Ega asjata öelda, et õhtune uni on terviseuni ja enne südaööd magatud 1 tund võrdub 2 tunni pärast-südaöise unega.
Ma kohe TUNNEN, et see ON nii. :D

No comments: