Wednesday, April 23, 2008

Täna rahuldasin oma himu

Mul oli see himu juba ammu, no ikka ei saanud ma midagi ette võetud, et seda rahuldada. Täna enam ei kannatanud välja. Eks ma ju tean ka, et kui ma seda ise ei tee, siis ei tee seda keegi teine ka minu heaks.

Võtsin kätte ja tegin valmis taigna ning hakkasin pannkooke küpsetama! Oi, mul oli isu, oi, ma sõin neid meeletult, ma arvan, et vähemalt kümme pannitäit läks minu nahka!

Oeh, kui head need olid, tõstsin pannilt ja kohe vitsutasin, mmmmmmm, kui maitsvad!
Vaat mis tähendab, kui harva saad!!!
Siis ei jõua kohe isu rahuldadagi!

Ei saa ega saa neist küll!

Ei mäleta aastatki, millal viimati pannkooke tegin! Patuasi muidugi, neid võiks ju iga laupäev või pühapäev küpsetada.
Aga siis vist tüütaks ruttu ära ka.

Teen parem endiselt väga harva, kui enam kiusatusele vastu panna ei jõua - vaat siis on nad kõige paremad!!!

No comments: