Tuesday, April 8, 2008

Päev Suures Linnas

Tänane päev oli kuidagi eriliselt lühike.

Hommikupoolik kulus väga kiiresti ja ega ma tööl midagi erilist küll tehtud ei saanud.
Juba pool kaksteist tormasin bussile ja sõitsin ametiõdedega kohtuma.

Meid oli seekord kohal palju ja temaatika väga päevakajaline ning põletav - probleeme lahati igatepidi.
Üks kodanik esineja hakkas küll väga teoreetiliseks minema, minu meelest tema ongi selline inimene, kes väga kuivalt ja igavalt räägib, alati on ta kohal, kuid lektorina on ta minu arvates null.

Minul igatahes tuli uni peale. No pole ime ka, kui öösel ainult neli tundi magatud!

Õnneks tema kolleeg on seevastu väga emotsionaalne ja räägib näidete varal, seetõttu on teda huvitav kuulata, ma sain tänu sellele, et tema ohjad enda kätte haaras, lausa unest lahti. :)

Siis oli mul veel Suures Linnas tegemist ja pärast pidi olema proov, ehkki lavastaja ei saanud tulla.
Istusime natuke aega ja arutasime üht olulist küsimust, lõpptulemusena arvasime kõige parema idee olevat lükata kogu protsess sügisesse, aga karta on, et lavastaja pole sellega väga päri.
Igatahes oli meid kohal vähe, nii jätsime lugemise ka vahele ning läksime laiali.

Mees oli meeldivalt üllatunud, et proov nii vara lõppes. Meil mõlemal oli hea meel, et vara koju saame.
Kahjuks juhtus midagi, mis kõik hea pea peale keeras.

Sellest räägin homme, sest ma olen piisavalt väsinud, tütrel oli abi vaja ja kokkuvõttes saime ikkagi nii hilja koju, et ma enam ei jaksa ärkvel olla.

No comments: