Wednesday, April 2, 2008

Peavalu-päev

Täna on kohutav peavalu-päev.
Ma olen neelanud tablette, kuid paistab, et targem olnuks hoopis kodus olla ja pimendatud toas teki all lamada.
Seekordne migreen on hoopis teistsugune, kui tavaliselt on olnud, nii teistsugune, et ei osanud seda esimese hooga migreeniks pidadagi.
Juba hommikul oli paha olla ja mõningad emotsioonidega seotud juhtumised ei aidanud ka kuidagi kaasa enesetunde paranemisele.
Vastupidi - hullemaks tegid.

Ma olen täna suhteliselt töövõimetu olnud, ei saagi aru, mida ma siin üldse istun. Kasu pole minust karvavõrdki.
Olen vaid heietanud iseeneses mõtteid niipidi ja naapidi, püüdnud arutleda ka väga hea sõbraga, ega tunne end kuigivõrd süüdi, ometi ei saa aru, miks ma siis end nii halvasti tunnen.
Üdini mõttetu päev.

3 comments:

Anonymous said...

2.aprill - keskmine raskusaste. Üliaktiivsele päevale võib järgneda väsimus ja halb enesetunne. Kõrgeim raskusaste on 5...7.aprill!

Kristiina said...

Oh, täna on siis üleüldine peavalu päev :(((
Kalli ja katsu puhata!
Mina täna muud üldse teha ei saagi kui voodis pikali olla, peaksid minust eeskuju võtma.

valgeseelik said...

Anonymoysele - tänan lohutuse eest, hea teada, et läheb veel hullemaks! Optimism on ka üks minu häid omadusi...:D
Tänan, Kristiina, olengi terve õhtu pikali olnud ja nüüd avastasin, et paar üliolulist telefonikõnet jäid tegemata, sest ma lihtsalt ei suutnud millelelgi mõelda... Eks sellest homme jälle jamasid tuleb... aga neid oskan ma ju hästi korraldada! :(