Friday, April 4, 2008

Pea maha!

Õige asi see vist enam ei ole.
Pea valutab ikka veel.
Juba möödunud pühapäevast saadik.
Tabletid aitavad nüüd vaid natukeseks ajaks, aga ikka aitavad.

Hommikul ärkasin kerge peavaluga ja paistab, et hakkab tuure koguma. Ootan veel natuke, kuni enam kannatada ei jaksa, siis võtan rohtu.
Ei taha neid ju kogu aeg ka süüa.

Kolleeg lubas mu haiglasse transportida, ta on ikka päris mures.
Mina nii mures ei ole, mõtlen vaid, kuidas ma selle nädalavahetuse üle elan.
Aina peavalu käes kannatada pole kah suurem asi.
Aga mul pole täna aega ka traumapunkti minna, kes teab, kaua seal aega läheb, jään veel üritusest ilma ja vean kõiki alt.
Seda ma ka lubada ei saa.
Kolleeg oli optimist, arvas, et ehk tehakse kompuuter ja näeb kohe, mis viga on. Mina küll nii optimistlik ei ole - mitte keegi ei hakka tühipalja peavalu pärast tegema hirmkalleid uuringuid!

Teine kolleeg arvas, et on vähese alkoholi viga. :)
Seda viga annab parandada.
Ja see ravi meeldiks mulle igal juhul rohkem kui giljotiin. :):):)

Aga kuna kommentaator Anonymous oli teadja-inimene, siis on oodata, et 5.-7. aprill on kõige hullemad päevad...
Nii et praegu pole veel miskit hullu! Lapsemäng alles. Või eelmäng.

Nutt ja hala kohe suhu tagasi!

4 comments:

Anonymous said...

on sul alles kannatus!
kui minu migreenihoog taltuda eitaha, eisuuda ma ise enam midagiteha v öelda - mees leiab mu poolsurnuna ja sõidutab siva vältimatuabi osakonda.
pärast tilgutite all veedetud tunde olen lausaeufoorias - nii hea ja kerge on olla.
üldiselt aga vähendasin arstide tungival soovitusel töökoormust, käin regulaarselt ravivõimlemises ja yritan hoogude vahelistperioodi võimalikult pika hoida.
iga kord on haiglas mulle öeldud, et tuleb tulla KOHE kuivalu algab, mitte oodata sellehullemaks minekut.
kompuuteruuring tehti kohe kuiesimest korda vältimatusseabisse sattusin.

Anonymous said...

ebasyndsad kokkukirjutused teeb mu arvuti omapäi, vabandan tema eest.

Bianka said...

Tahan sulle veelkord oma rohtu kiita.Tabletil ja tabletil on vahe. see, mida sina võtad, on valuvaigisti. tuimendab, nii et sa mõni aeg ei tunne valu. See rohi, mida mina soovitasin, tegeleb probleemi põhjustega, avardab veresooni jne. Usu vanainimese juttu ja lase endale retsept kirjutada, ma olen selle soovitusega nii mitmedki inimesed õnnelikuks teinud.Nõukaajal aitas mind pirkofeen, nüüd teda enam sisse ei tooda. õnneks mu kallis tark perearst soovitas mulle uue rohu. See tõesti aitab. Hirmkallis migreenirohi ei andnud ka seda efekti, mis Clotam.

Anonymous said...

Nuia endale peaaju veresoonte uuring. TÄP on väga salakaval, insult pole mitte oodatud haigus