Saturday, April 12, 2008

Naabritel külas

Käisin naabritel külas.
Kaks päeva.
Nüüd pole enam vajadust piiripunktis peatuda, saab ühe soojaga sõita.

Ma polnud sellest reisist vaimustuses, aga tore oli ka, et töölt sain ära olla. See töönädal oli eriliselt lühike ja selle vastu mul polnud küll midagi.
Puhkuse- ja lõbureis see muidugi polnud, vastupidi. :)

Aga ma polnud kaua-kaua naabrite pealinnas käinud. Lapsepõlvest on mul mälupilt orelikontserdist Toomkirikus. Nüüd nägime seda ainult väljastpoolt, aga tollal jättis see kirik mulle väga võimsa mulje, ta oli nii suursugune ja ilus.

Vanalinn oli kaunis nagu vanalinnad ikka. Tallinna vanalinn on ju ka ilus.
Aga need kirikud ja iidse ajalooga majad, kivisillutisega tänavad - kõik oli vapustav.
Ainus, mis mulle ei meeldi - meeletu kiirus ja läbitormamine, mis ei jäta imetlemiseks aega.
Mulle meeldiks jalutada, vaadata, kuulata ja jälle vaadata, imetleda...

Vahtkonnavahetus Milda juures - jälle huvitav vaatepilt.

Mustpeade Maja - imekaunis hoone, mis sõjas hävitati, kuid on taasatatud väga autentselt ja täpselt samasugusena nagu ta oli. Kõige ilusam ehitis vanalinnas.

Öö on taas magamata, sest mul oli öövahetus :D:D:D, ja tagasiteel magasin nagu nott, seetõttu jõudsime koju mulle täiesti märkamatult ja väga kiiresti. :)

Pärast ilmnes küll probleeme, aga neid klaaritakse esmaspäeval.

No comments: