Monday, April 14, 2008

Matkasellid

Täna käisime matkal.
Sellisel pisikesel ja lühikesel, aga ilm oli ilus ja olemine mõnus.

Mõned küll viilisid ega tahtnud tulla, aga suurem enamus oli kohal ja see tegi mulle heameelt.

Üks lõkkeplats, kuhu suunduda tahtsime, oli juba hõivatud, marssisime siis teise juurde, seal oli vaba ja päikest palju.

Usinamad hakkasid kohe lõkkega mässama, saidki tule üles, grillisime vorstikesi ja viinereid.

Päike paitas mõnusalt, tuultki ei olnud, nii mõnusalt soe - imeilus pärastlõuna!
Siis olid mõned natuke vallatud, panid õrnema soo vetevangi, no õigemini porivangi, kuni ma isiklikult neid päästma läksin! :)

Mul oli muidugi eriliselt hea matkavarustus - kõrged saapad ja mantel, aga ma kahjuks ei jõudnud enne kodust läbi lipata. :)
ma ei lasknud ennast sellest häirida, sain hakkama.

Eriti tore oli, et kostus arvamusi, et võiksime teinekordki sellist matka ja grilimist korraldada.

Ja kollaseid liblikaid nägin ka! :)
Igal juhul tuleb kuldne suvi! Vot!

No comments: