Monday, April 28, 2008

Laisa inimese mõttelend

Ma PÜÜDSIN olla täna töine, aga ega hästi ei õnnestunud. Millegipärast ei mõju teadmine poolikust töönädalast kohe üldse innustavalt, vaid hoopis vastupidi - siis on tunne, et mis ma ikka raban, nagunii on varsti puhkepäevad...
Laisa inimese mõtteviis! :)
Noojaaaah, eks ma homme pean ennast takka kihutama, sest kolmapäev on üsna poolik päev ja sellega ongi töönädal läbi, ees terendab neli vaba päeva!!! Jehhhuuuu! Kas pole tore!!??

Nojah, mis nad nüüd nii vabad, sest ikka on proovid ja esinemised... aga tööasjadest tahan end eemal hoida... ehkki on üks väga tülikas asi, mis oleks vaja kiiremas korras ära teha, olen sellega isegi väga hiljaks jäänud ja asi on suht mõttetuks muutunud... Sellest hoolimata ei päästa mind sellest kohustusest keegi.

Õhtune proov kulges kenasti, ehkki minu jaoks on probleemiks ühe tegelase interpreteering oma rollist, mulle tundub, et ta peaks olema väga tõsine, mitte hakkama nalja tegema. Ma küll aeg-ajalt juhin tema tähelepanu sellele, aga tegelikult peaks see lavastaja öelda olema. Aga vahest on minul vildakas arusaam ja lavastaja arvates peabki nii olema? Ma ei tea. Aga minule hakkab kohati üht-teist vastu.
No lõppude lõpuks ei ole ju mina lavastaja! Mis ma siin ikka õiendan ja protesteerin, ega mina seda lavastust ei tee!

Koju jõudsin alles kümne ajal - jälle päev hiiglama pikk ning 14 tundi kodust eemal. Neid pikki päevi muudkui tuleb ja tuleb... Sel nädalal on siiski lootust ka ÜHELE vabale päevale!!! :)

No comments: