Saturday, April 5, 2008

Maailma äärel

Hurraaa! Mulle meeldib, et E-l on läpakas kaasas, eile sain siin natuke tegutseda, aga kuni ma öösel jalutamas käisin, siis oli ta juba arvuti kokku pakkinud ja ma ei saanudki öösel enam sissekannet teha. Sellest oli mul kahju.

Aga see-eest kasutan hommikupausi ära.


Eile hilines väljasõit, me jõudsime siia ca kaheksa paiku, seadsime end sisse. Algselt oli plaan hakata hullult tööd tegema, aga siia jõudes olime kohutavalt näljased ning esimese asjana hakkasime keha kinnitama.

Siis jagas L. tekstid ja me alustasime sellega tööd.



Ma ei tea, kaua me siin lugesime, aga pärast läks sujuvalt aliase mänguks, arvutis surfamiseks ja öiseks jalutuskäiguks.

Tean küll, et ega arvutis ei peaks olema, pigem oleks vaja inimeste keskel istuda ja suhelda, aga mitte eralduda ning oma blogi kirjutada.



Kui ma oma tujust räägin, siis eile püüdsin mitte mõelda sellele, et mul pole millekski tuju, surusin oma tujutuse tahaplaanile ning püüdsin olla suhtlemise lainel.



Lõpuks see mul õnnestuski, ma hakkasin end päris kenasti tundma ja ei mõelnud enam mustadele asjadele. Suutsin minna seltskonnaga ühele lainele.



K-ga oli hea käia jalutamas, me kõndisime vee äärde ja saime väga paljust rääkida, mul oli seda väga vaja ja me olime väga ühel lainel.



See oli niiii mõnus olemine. Pärast istusime trepil ja kuulasime konnade kontserti - vapustav!!! Ja milline tähistaevas!!! Niisugust taevast polnud ma hulgal ajal näinud!!! Imeline... Me ei saanud pilku taevast ära, olime mõlemas lummatud...

Ja hea oli rääkida inimesega, kes saab aru ja kellega mõtleme üsna ühtemoodi. Avastasime endis palju sarnasusi. Ja meil on kummalisel kombel ühised mõtted reisimise osas :D



Ühele asjale pani ta mind mõtlema, selle üle pean enda üle arutlema, miks ma nii toimin.



Aga see on edasise arutluse teema.



Magama saime umbes nelja paiku. Ja siis magasin nagu kott.

Hommikul ärkasin esimesena, sest mulle ei meeldi pärast seista wc järjekorras, ma tahan rahulikult endaga tegelda. See mul ka õnnestus. :D



Ok, meil algab varsti töö, ma praegu lõpetan. Mul on hea meel, et tunnen end siin hästi ja paistis, et peavalu oli tõesti vähese alkoholi viga :D
Õhtul jõime veini ja täna hommikul pole peavalu enam ollagi... :D:D:D

Ok, kui ma saan täna öösel veel natuke arvutit kasutada, siis ehk kirjutan veel... :D Ei saa ma läbi arvutita! :D

No comments: