Thursday, March 20, 2008

Proovist proovi - aina üks proovimine:)

Eile oli proov ja täna oli proov. Ikka hilistel tundidel. Ja minul olid eile süümekad, et ma tahtsin eelviimasele bussile minna, ehkki tesied äkki oleksid tahtnud veel proovi edasi teha. Mulle väideti küll, et ei tahetud. Ikka olid süümekad.
Aga mul oli juba piisavalt pikk päev seljataga olnud, ma tõesti tahtsin koju.
Täna tahsin ka ära tulla, sest mees ootas ja meil oli vaja veel poodi jõuda, et süüa osta.

No ega rohkem plaanis polnudki kui vaatuste kaupa, aga ikka jäi tunne, et kui mina minema ei kiirustaks, siis oleks ülejäänud rahvas valmis veel proovi tegema...

Hiline kellaaeg pole minu jaoks just parim, sest mina pean veel ju bussiga sõitma... Olgu-olgu, Ü sõidab veel ju ka pika maa maha, et koju tagasi jõuda.
Meie oleme kaks sõitjat-inimest, teised on kohalikud ja pääsevad lihtsamalt.

Mitte et mul sõitmise vastu midagi oleks. Aga viimase bussi peale jäämine... no see on natuke ränk, siis saan väga hilja koju.
Aga siinkohal pean ka teiste huvisid ja soove arvestama.

No comments: