Wednesday, March 5, 2008

Lektoritest ja vaimustusest

Mulle meeldis, et täna oli lühike päev, sain poolest päevast ära tulla ja Suurde Linna sõita. Kõigepealt kolleegidega tööasjade arutamine, sai natuke infot teiste tegemistest.
See osa minu tööst on küll natuke kõrvaline, seetõttu kuulasin teiste juttu ammulisui, nad rääkisid seda nii tõsimeeli, et ma hakkasingi uskuma, et tõepoolest tehakse seda nii südamest ja sellepärast, et TAHETAKSE teha, mitte et PEAB tegma. Mulle oli ikka jäänud mulje, et neid asju tehakse rohkem linnukese pärast.
Aga paistab, et on inimesi, kes teevad tööd südamega ning suudavad teisigi innustada. Seda oli tore näha-kuulda.

Pärast läksin edasi ühele loengule, mis on minu enda jaoks oluline.
Mees polnud küll üldse vaimustatud, ikka lunis mind koju tulema, aga ma jäin endale kindlaks. Ta ootas mu ära, ehkki ma palusin, et ta koju läheks, sest tal on ikka tervis kehv, ma saanuksin ju pärast bussiga ka tulla.

See loeng mulle meeldis, lektor oli hea, siiski kohati liiga dramaatiline, ehkki see just paeluski ja köitis tähelepanu. Kuid miski jäi mind häirima - oli see nüüd siis kohatine pahameeleväljendus (küllap see vaid tundus mulle sellisena), mõningad üliemotsionaalsed pursked mitte just sõbralikul toonil... Ma ei tea, aga miski häiris mind. Noomimine? See vist pole ka õige sõna...

Teda vaadates ma mõtlesin, et väga hea meelega tahaksin ma ise ka koolitajaks saada, mulle meeldiks esineda inimestele nii, et nad magama ei jääks:). Seda on kerge teha, kui ise oled asjast vaimustatud ja 100%usud seda, millest räägid.
Pole midagi hullemat kui lektor, kes vaevaliselt sõnu suust välja venitab, nii et järgmist sõna oodates magama jääd, kes on monotoonne ja ükskõikne - sellist inimest on mul väga raske kuulata.
Ma tahan, et esineja elaks, tema emotsionaalsus köidaks, ta on ise vaimustuses alast-teemast, millest räägib - siis on teda hea kuulata.

Tänane lektor oli hea, kuid mõned apsakad ta minu arvates tegi oma esinemises, siiski oli teda väga hea jälgida, igavaks ei läinud ja aeg möödus nii kiiresti, et lõpp tuli väga ootamatult. :) Hea lektori tunnus! :)

Homme on natuke raskem päev. Kui selle üle elan, on lootust nädalavahetust näha... :)

No comments: