Saturday, February 2, 2008

Sauna hinge küürima

Mees ei tahtnud sugugi tööle minna. Küll käis ja virises nagu väike laps, lõpuks ikka läks. Siis helistas natukese aja pärast, et tahab minu juurde. Einoh...
Lubas tulla ja mulle süüa teha.
Aga mina lähen õhtul sauna.
Ma arvasin, et ta on kaua tööl ja siis tuli saunakutse väga õigel ajal.

Ja tegelikult jätan ma palju asju rääkimata.
Mida ma ikka virisen, kui olen ise teinud valikud. Siis tuleb rahul olla ja mitte hädaldada, kui miski vastukarva on.

Tegelikult ei tahaks ju keegi hambad-ristis-edasi-elu elada. Väga lihtne - siis tuleb teha valikud, mis lasevad elada rõõmus ja rahus.

Nii et ära siin virise midagi!
Asju mõistusega võttes on patt millegi üle rahulolematu olla, olen seda korduvalt endale öelnud.

Tahaks juba sauna... ehk saab mõtted ja hinge kah puhtamaks...

No comments: