Saturday, February 16, 2008

Proov+vein=proovivein... või veiniproov?

Eile oli ka Suures Linnas proov.
Õnneks oli seekord ka Suur Juht ja Õpetaja kohal ja mul oli selle üle hea meel, sest ma olen sisimas üsna kriitiline kogu selle värgi suhtes, aga seekord mind rahustas Juhi kohalolek - tema arvamust ma usaldan. Kui tema ütleb, et on jama, siis ongi jama, aga kui ta leiab, et asjast võib asja saada, siis ma usun teda.
Tema õnneks leidis, et asjast võib asja saada. Praegu on tempost veel vara rääkida, see on alla igasugust arvestust, kui meil veel tekstiraamatud käes on.

Aga ühe asja kohta ma küll avaldasin arvamust - nimelt pausikohtade märgistamine muusikapaladega... Ei! See võttis kogu tempo maha ja pani asja seisma, see polnud üldse õigustatud. Seda ma ka ütlesin, mida õnneks aktsepteeriti. Jumal tänatud! J-ga saab õnneks asju ajada, ta arvestab meie arvamustega, kuna tunneb end ebakindlalt, siiski on tal oma visioon asjast ja Juhi arvates on hea, et tema ise seda lavastab, see on ka Juhi arvates õigem. Hea, kui ta nii mõtleb. Ja mulle meeldib, kui ta protsessil silma peal hoiab. Siis on minu kindlustunne küll suurem.

Pärast proovi läksin veel kolleegi juurest läbi. Ta nimelt kinkis mulle sõbrapäeva puhul ühe valge veini, aga me ei saanud seda tööl kuidagi ära lahendada. :) See oli üldse tore, kuidas ta salaja küsis mu käest: "Kas Sul kott on kaasas?" Mul oli. Siis kähku ümberringi piiludes sokutas mulle pudeli kotti, õnnetuseks ei mahtunud ta väga hästi ära, sest mul on kott alati igasugust träni täis, aga ma püüdsin pudelit igati varjata, sest meie töökohas ei ole alkohol kohe üldse aktsepteeritav. :)
Nonoii, mõtlesimegi siis, et pärast proovi lahendame selle pudeli ära. Vein oli täitsa hea. Mees sai muidugi kreepsu, kui kuulis, et ma jälle kolleegi juures joon :) :) :) - tema arvates on kolleeg väga paheline naisterahvas, kes meelitab tema naist halvale teele. :) :) :)

Jah, mis teha, olen kord juba väga mõjutatav! Ja eriti pahedele!!!! :) :) :)

No comments: