Saturday, February 2, 2008

Pole meenutamist väärt

Nii oligi, nagu arvasime - üks meist hüppas alt ära. Muidu mõtlesime minna bowlingut mängima ja pärast S. juurde.
Siis tõmbasime bowlingu maha. Kuna mul oli proov ka, jäänuks algus nagunii hilja peale. Kui mingeid produktiivseid mõtteid enam ei tulnud, tegi S. ettepaneku, et saaks pärast proovi tema juures kokku ja teeks väiksed dringid. See sobis. Ma ei saanud nagunii kauaks end planeerida, sest mees tahtis koju tulla ja tema ei viitsinud minu järel enam kaua oodata.

Dringitamine tühja kõhu peale ja väga lühikese ajavahemiku vältel - ma ei taha ülejäänud õhtut meenutada. :D:D:D

Hommikul oli peavalu, mees tegi kohvi ja võileibu ning oli väga hoolitsev, kuid ei saanud jätta märkimata, et ma pole mõistuse juures - oleks ju võinud siis kodus kahekesi veini juua, kas ma pidin siis tingimata S. juures sellele pudelile põhja peale tegema... :D:D:D

Sain aru küll, et tal on õigus, ega ma ise kah ei kiida oma teguviisi, aga ma ju poleks kiirustanud, kui mul olnuks kauem aega... Aga kuna ma sõltusin tema transpordist, siis läks just nii nagu läks.

Tunnistasin oma rumalust. Teinekord tuleb asju paremini ja ettenägelikumalt planeerida. :)

No comments: