Monday, February 18, 2008

Õnnetu pühapäevane töörügaja

Kuna minust eile ei olnud töötegijat, eks siis pidin täna end kokku võtma ja korralik olema. Olingi. Tegin kõik kenasti ära ja olin nii rõõmus, et valmis sain. Aga miski oli väga mäda - see'p see on, kui mingeid salajasi teid pidi on võimalus tööasju koduarvutist teha, reeglina seda ei võimaldata ja ma jäingi jänni, oma arust salvestasin ja tegin kõik mis vaja, aga mida alles ei jäänud, see oli minu mitmetunnine töö.
Olin nii õnnetu, et nutt tuli peale - õnnetu ja loll kah veel arvutis! Ja ei ühtegi tarka itimeest käepärast!
Nüüd leiutasin siis enda jaoks uue võimaluse, kuidas ma oma töö tehtud ja salvestatud saaksin, sest homseks peab see mul valmis olema ja nii ma istusingi nüüd ärkvel, selle asemel et magada ja end algavaks töönädalaks välja puhata. Pea valutab juba sellest jamast.
Järgmine nädal on nii kohutav, et ma ei taha selle peale üldse mõeldagi, tahan vaid, et ta kiiremini läbi saaks.
Ees ootavad pikad ja pingelised tööpäevad ja ma ei taha neid!

No comments: