Friday, February 1, 2008

Nädalalõpp - JÄLLE KÕRTSIS !!!????

Tuli mõte kolleegidega nädalalõppu tähistada. Aga ei tea, kas sellest asja saab. Üks vist hüppas jälle alt ära... see selgub mõne aja pärast.
Aga kui ma mehele ütlesin, et selline plaan on, siis sõnas küll, et talle ei meeldi, kui ma JÄLLE kuhugi kõrtsidesse lähen! Soo-sooh? Aga kes keelab ise mind kuhugi KÕRTSI kutsumast??!! Ehkki ma eelistan natuke viisakamat kohta... khm, või viisakamat sõna väljas söömas ja tantsimas käimise kohta.
No vabandust, aga kui tema leiab, et meie seltsielu peabki olema aastakümneid kuni surmani ikka ja aina kahekesi kodus nelja seina vahel, siis mulle see enam ei sobi. Siis ma lihtsalt käin mõne muu seltskonnaga huvitavid tegevusi harrastamas, olgu siis kinos või bowlingut mängimas või kus iganes. Ja seda heidab ta mulle ette!?
Samas ta ka lepib sellega, võib-olla kartusest, et ma hakkan etteheiteid tegema, et miks ta ise minuga kuskil käia ei taha. Aga mina ei tee enam mingeid etteheiteid. Olen sellest rääkinud ja kui ta seda vastu ei võta ja aru ei saa, siis on olukord just selline, nagu ta parajasti on.
Eks siis elame niimoodi. Ja kuni ta ise ei tule minuga kuhugi, siis käin teiste seltskondadega.
Aga vahest on see tema jaoks ka sobivam variant - saan ise käia, olen rahul ja ei tüüta teda, ei tee talle etteheiteid. Väga mugav ju. Ja raha jääb ka alles.

3 comments:

AlaR said...

hmm... aru ma ei saa... ta ju hakkas sulle vahepeal igast aktiviteete välja pakkuma, mis siis nüüd lahti on jälle?!

kukupai said...

Ja kelle raha siis alles jääb? Ma oletan, et kui teistega väljas käid, maksad enda eest ju ise. Seega - tema raha?!
Tee ettepanek, et lähete kahekesi välja ja kumbki maksab enda eest, vaata, mis selle peale ütleb. Äkki see puudutab tema mehelikku eneseuhkust.

valgeseelik said...

Saaks ma isegi aru... Küllap on lihtsam ja mugavam jätkata vanaviisi ja kui ta näeb, et ma ei hakka ju nagunii kuhugi minema, siis pole põhjust ka pingutada. Ettekäändeid, miks üht või teist asja ei saa, leiab ju alati. Põhiline takistus on loomulikult rahapuudus (sorry, see on ja jääb minu jaoks naljanumbriks). :)
Just, Kukupai, said õigesti aru, alles jääb tema raha. Mõtle, milline kokkuhoid! Ta võib mulle küll raha pakkuda, kui tahan kuhugi minna, aga see-eest oleks ju kahekesi minek topeltkallis!:):):) No mis teha, ta lihtsalt on selline ja seda ei muuda vist miski. Mis ma ikka selle üle nurisen.