Saturday, February 9, 2008

Kvaliteetne veinimüüjanna

Käisin alkohoolsete jookide poes. Mitte oma alevikus, vaid ikka Suures Linnas. Tahtsin head veini, aga polnud meeles, mida sealt viimati ostsin, mis väga hästi maitses.
Seisin leti ees, mõtlesin ja mõtlesin, aga välja ei mõelnud. Mitte miski ei tulnud tuttav ette. Nagu poleks ühtki veini joonud. :)

Aga vähemalt müüja oli sama, kes viimati, kui ma seda kauplust külastasin.
Minu järjekord jõudis kätte ja mul ei jäänud muud üle, kui öelda: "Tere! Ma ostsin möödunud nädalal siit ühe veini, mida Te mulle soovitasite. Äkki Te mäletate, mis vein see oli?"
Nagu oleks see täiesti igapäevane pöördumine ja nagu ma oleksin igapäevane klient, läks neiu veiniriiuli juurde, võttis sealt ühe pudeli ja ütles: "Vahest see oli SEE?"
US-KU-MA-TU!!!

Ma tahan sellele neiule kirjutada kiituste raamatusse - kui selline asi veel eksisteerib - kiituse. See on ju hämmastav, et mina, kes ma satun jumala võõras linnas teist korda sellesse poodi ja küsin veini, mida ma olen ostnud nädal tagasi, teadmata, mis vein see oli, toob müüjanna mulle täpselt sama veini, mida ta on mulle soovitanud??!!!

Kui see juhtuks mu kodualevikus, siis ma saaksin veel asjast aru, aga et selline asi juhtub Suures Linnas, kus käib sadu ja tuhandeid ostjaid - ma ei saa ometi olla oma soovidega nii eriline, et ma kuidagi meelde jääksin??!!! Veel vähem arvaksin ma, et olen nii atraktiivne kuju, et jään kohe esimesel külastusel oma veiniostuga meelde!!!! :)

Teine võimalus on, et ta soovitab seda igapäevaselt kõigile klientidele, nii pole üldse probleemi. Soovitabki kõigile ja kui keegi tuleb küsima, siis pole võimalustki eksida. :)

Aga tore emotsioon oli igatahes. :)

2 comments:

Ray D. Noper said...

Kas see oli see veinipood, mis on seal kõrges majas teise kõrge maja vastas silla juures ?

Viimati oli seal müüja pehmelt öeldes... asjatundmatu.

valgeseelik said...

Eeee, ma arvan, et see polnud see veinipood... :) Sest kõnealuse müüjanna kohta ei saa ma seda kuidagi väita!:)