Tuesday, February 26, 2008

Hakkan kulturistiks - vähemalt mõttes...

Tütar tuli jõusaalist. Oli vaimustuses.
Mina ei teadnudki, et meil siin on mitu jõusaali, mille vahel valida.
Varem käis ta ühes, mis on kodule lähemal, aga millegipärast tahtis nüüd hakata käima teises, mis on kaugemal. Mõnusa jalutuskäigu kaugusel.
Väitis, et seal on vähem rahvast (arvata on, sest inimesed lihtsalt ei tea selle olemasolust!:D) ja uuemad trenažöörid.
Kutsus mind ka kaasa. Vaat kui tore!
Kena küll, kui ta mind kaasa tirib, sest isegi kui ma olen mõelnud, et tahaks veel natuke lisakoormust (sest ühest tantsutreeningust nädalas jääb ilmselgelt väheks), siis ega ma mõttest kaugemale ei jõua.
Olen ju mõelnud ka joogale ja pilatesele ja millele veel, aga olgem ausad - ega aegagi pole. No kui mul on nii pikad tööpäevad, siis ei saa ma paraku minna igale poole, kuhu tahaksin. Hea, kui oma proovidessegi jõuan.
Aga tütrele olen tänulik, loodan, et mõned korrad ikka temaga jõusaali jõuan. Ja kui ta mind piisavalt tagant torgib, siis ehk rohkemgi kui mõned korrad. :)

No comments: