Monday, January 21, 2008

Täna

Tänane päev oli nii kiire, et ma ei jõudnud ühe asjaga lõpetadagi, kui juba järmised kaela sadasid. See pinge vist oli ka põhjuseks, miks pea tahtis valutama hakata, sain õnneks õigel ajal jaole.
Kõige ebameeldivam oli ülemuse juures istuda ja saada kaudset peapesu teiste tehtud sigaduste pärast. Eks ma pärast klaarisin asjaosalistega ise ka.
Ja mõnele palvele tuli eitav vastus, eks siis tuleb edasi vaadata, mida teha annab.
Aga täna ei taha ma enam tööasjadega tegelda, aitab nüüd küll. Pillid kotti ja koju! Homme on jälle päev.
Aga homme ei pääe ma oma kabinetti ega oma arvutisse ja see häirib minu tööd päris tublisti. Saan ehk mujal kah kuidagi ära oldud, aga mind lihtsalt häirib, kui ma mitmel päeval pean kuidagi kuskil teises kabinetis läbi ajama ja käepäraseid vahendeid ei ole igal hetkel kasutada.
Ma püüan küll arvestada teise inimesega, aga natuke rahulolematu olen ikkagi.

No comments: