Saturday, January 26, 2008

Profid ja muidumehed

Praegu on käsil mitu tööd.
Kõige huvitavam prooviperiood on muidugi L-ga.
R-ga on ka huvitav, sest ta teab, mida tahab, tal on visioon ja tervikutunnetus. Tema teeb ka s***st sepiku, vahel isegi saia. ;)
Mis J-ga välja tuleb, seda ei tea.

Mul oli kahju, et neljapäevane proov L-ga ära jäi, sellest oli tõeliselt kahju!

See-eest oli proov R-i ja U-ga. Sedapuhku õnneks veel murettekitavate asjadeni ei jõutud.:D:D:D Palju filosoofiat ja üldist tausta. Mis on kõik väga huvitav. Siiski meeldib mulle R-i kuulata rohkem kui U-d, ometi on ka tema tark mees ja puha, aga ma ei saagi aru, miks ühe inimese info/teadmised/tarkus on väga hästi vastuvõetavad ja teise omad mitte nii hästi.
Ja mõnele inimesele võin lausa suhu vahtida, nagu puistaks ta sealt kuldmune, niivõrd lummav tundub tema jutt.
Targad mehed vaimustavad mind ja võtavad jalust nõrgaks. Aga vist mitte kõik.:) Mehest endast oleneb kah, kui palju ta just jalust nõrgaks võtab. :D:D:D

J. puhul saan aru, mida tema tahab, ometi jääb minu arvates tema visioon nõrgaks ja tervikutunnetust ma tema puhul ei taju. Ta justkui istuks reele, ise teadmata, kuhu see sõitma hakkab. Harrastajana selles vallas küll midagi suurt ei tee, see on minu arvamus. SEE inimene peab olema proff, tegijad võivad olla algajad ja vähekogenud, proff imeb neist välja kõik mis vaja, aga kui SEE on harrastaja, siis on jama. Siis ei oska ta isegi proffidest saada seda, mida ta ehk ise vaimusilmas näeb.

No comments: