Monday, January 21, 2008

Pühapäev

Eile oli nii tegus pühapäev, et puhkepäevana see küll arvesse ei läinud!:)
Esiteks magasin ma sisse. Ärkasin pool üksteist, aga kell 11 pidin juba ühel kokkusaamisel olema. Ooo, ja kuidas mulle ei meeldi niimoodi ärgata, et ei jõua rahulikult kohvi juua ja hommikust süüa!
Jäin muidugi hiljaks, aga midagi polnud parata.
Edasi kulges päev Tartus. Üritusel oli palju rahvast, kõik oli kena, välismaised esinejad olid atraktiivsed, neid oli hea vaadata-kuulata, kuid ma ei saa sinna mitte midagi teha, mulle ei meeldi üleskiitmine ja ärile rõhumine. See tekitab minus koheselt vastuseisu.
Ometi saan aru, et see käib asjaga kaasas, kuid minu eesmärk on teine. Sestap ootan ka ise, et rõhutataks pigem tervise aspekti, mis on ju kõige olulisem.
Õhtul läksin vara magama (ei mingit öösiti arvutis istumist enam!:D), magasin hommikuni, kuigi vaatasin öösel päris mitmel korral kella ja mäletan isegi nähtud unenägu, järelikult väga sügavalt ei maganud.
Kuid olen puhanud ja reibas.

No comments: