Wednesday, January 16, 2008

Mõtted Suures Linnas

Meil on juba tükimat aega mõtteid kolida Suurde Linna.
Ma olen terve elu olnud vastu siit ärakolimisele, minu jaoks ei tulnud see üldse kõne alla. Siin on minu jaoks nii turvaline, tuttav ja oma, ei kujuta end kusagil mujal elamas. Ja pealegi on see ilusaim koht päikese all! :)

Aga kuna mul vahepeal oli siin päris tõsiselt kaalumisel elumuutus, siis oli mul mõeldud igasugustele variantidele, ka elukoha otsimisele Suurde Linna.
Seetõttu oli mees päris meeldivalt üllatunud, kui ta ükskord mainis, et muidu võiks ju Suurde Linna kolida, aga mina nagunii ei oleks sellega nõus, mille peale mina väitsin, et mina koliksin heameelega. Ta tegi seepeale suured silmad ja tormas internetti maju, majaosi ja kortereid otsima. :) :) :)

Mulle meeldiks Suures Linnas päris mitmel põhjusel. Kõige olulisemaks põhjuseks on muidugi elavam kultuurielu ja võimalus paljudest kultuurisündmustest osa saada, mis praegu transpordi ja muude korraldusküsimuste taha pidama jäävad. Pealegi on ju mees ise nüüd algataja, et võiksime minna siia või sinna. ;)
Olgu-olgu, need on seni küll sõnadeks jäänud, aga juba see, et ta on mõelnud sellistele asjadele, on nii suur ime, et usun varsti ka tegudeni jõudvat. ;)
Lisaks muude lõbustusasutuste külastamise võimalused, mida mees siis loomulikult koos minuga tahaks kasutada! :) Vähemalt praegu arvab ta nii. :) :) :)

Ja mehele meeldiks kolimine ka sellepärast, et temal jääks siis igapäevane sõitmine ära.
Nii me siis otsime sobivaid elukohti, mis on hirmkallid ja nagunii kriipsu peale tõmbavad meie tahtmistele, aga unistamast ei keela ju keegi. :)
Ja Viking-Loto ning Bingo piletid on ka rahakotis! ;) ;) ;)

No comments: