Monday, January 7, 2008

Hoobid selga - paras-paras!!! :(

Ma ei teagi, mida nüüd teha. Ei läinud mul tööl ootuste kohaselt. Eelmise aasta lõpus otsustasin osa kohustusi õlult maha visata, et saaksin keskenduda põhiülesannetele, aga Kõrgem Kogu on leidnud, et ma peaksin jätkama ja minu loobumine võib kaasa tuua ettenägematuid probleeme.

Ometi oli ju sellest aasta lõpus juttu, et see on minu soov ja palve!!!????
Ma olen pehmelt öeldes ärritunud.

Olin end juba ümber häälestanud ja mu sees oli rahu ja rõõm, et uuel aastal hakkavad asjad ülesmäge minema, kuid nüüd tuli hoop sealt, kust ma seda oodatagi ei osanud.
Ja see ei meeldi mulle mitte üks põrm. No kohe üldse ei meeldi!!!

Kuigi ma püüdsin vastu punnida, siis ega mul väga suuri argumente ei olnudki nii äkisti ette tuua, ma pean seda veel kodus seedima ja selle üle mõtlema, kuidas paremini oma vastuväiteid esitada ja põhjendada, miks ma ei taha lisatööd.

Ärritunud - no see on ikka väga pehmelt öeldud!!!! :(

Ma pean hakkama nüüd taas ümber häälestuma ja tegelema asjadega, millest arvasin vabaks saavat, ja see tekitab minus taas pingeid. Ja MA EI TAHA SEDA!!!

Ma ei saa aru, miks see just minuga peab niimoodi olema!? Miks just mina olen see, kellel läheb kõik vastupidi sellele, mida ma soovin!!!??? Nii on eraelus, nii on tööl... Kas see on minu õppetund, et kui ma ei õpi otsustavalt käituma ja ei õpi EI ütlema, siis jäängi kogu elu tegema asju, mis mulle ei meeldi??!! Millal ma selle õppetunni siis ükskord ära õpin??!!

Paras mulle, kui ma nii loll olen ja lasen end lükata-tõmmata!!!

No comments: