Saturday, December 29, 2007

Rock ja ballaad käsikäes

Jeeeh, eile oli tore!
Oli Pidu. Oli Jõuluvana. Väga palju rahvast ei olnud. Suur Pealik pidas alustuseks kõnet, kuid lahkus suhteliselt ruttu, sest muidu ähvardanuks üks eluküünal kustuda... :( (Sarkasm, palun vabandust.)

Ja kuigi algul tundus, et kujunebki väga jutupeoks, siis hiljem läks ikka tantsuks ja oli väga vahva olemine. Hiljem oli vajadus veel edasi minna (sest pidu lõppes ju juba kell 2!! :D, kes siis nii vara koju läheb??!!:D), eks siis läksime. :)

Lisaks meile olid veel A. ja O. ka. ;)

A-ga sain jutuotsa peale, ta on väga jutukas, vastupidi mu mehe arvamusele, kes alati on öelnud, et A. on nii vaikne ja tagasihoidlik ega räägi kunagi midagi. :) Ei ole nii!! :) Kohe üldse mitte! Räägib küll, aga mida tal olekski mu mehega rääkida?! Meil oli küll ühiseid teemasid :) ja tegelikult oli mulle suur üllatus, et ma ei olegi nii inkognito kui ma ise arvasin... :(
Vaat Sulle siis...
A. jagas väga huvitavaid kogemusi. Mõnele asjale vaatan natuke teistmoodi kui varem. Või siis on mul vähemalt oma arvamuse kõrval ka teine arvamus asjast. Ikkagi maailmapilti avardav, eks ole.

Ja mõni meenutus kaugest ajast oli väga meeldiv... ;)
Ma tean, et see jääbki lihtsalt meeldivaks episoodiks, ei millekski enamaks, aga ikkagi oli armas. Võib-olla seda armsam. :)

No comments: