Thursday, December 6, 2007

Rikkis režiim

Eile oli mul paaniline lugemispäev. :)

Üldse olen kodus olles oma unerežiimi ära rikkunud, sest ehkki läksin eile öösel magama veerand kahe ajal, olin juba tunnikese pärast üleval ja uus uinumine tuli pool kaheksa hommikul - neljaks tunniks. No on see siis normaalne? Ei ole ju!

Siis asusin kiiresti lugema, et raamatud läbi saaksin ja raamatukogusse tagastada, sest no ma lihtsalt enam ei tihka tähtaega pikendada!

Aga läbi jõudsin! :)

Muidugi oli probleem väljakirjutustega, need jäid kahjuks pooleli, viimasel minutil enne raamatukogu sulgemist surusin raamatud mehele pihku ja saatsin ta raamatukokku.

Nii ei jõudnudki ma eile midagi siia kirja panna, polnud nagu õiget tahtmistki. Läksin vara magama, juba kella kümne ajal!!! :)
Aga see-eest läks siis uni ka juba pool kolm ära ja tulin raamatut lugema. Mis ma ikka voodis unetult vähkren ja aega kasutult mööda saadan.

See'p see on, kui pole vaimset ja füüsilist pinget, siis pole ka unevajadust. Organism lihtsalt ei vaja pikka und, kui ainult laiskled päevad läbi. :(

No comments: