Saturday, December 8, 2007

Mees juuksuriks

Kui lugesin Mariluxi blogist, kuidas ta usaldas oma soengu mehe kätesse ja see end igati õigustas, siis minu kogemus nii positiivne ei ole. :)

Kord pidime minema pidusse, aga nagu ikka, jätsin viimasele hetkele juuksuri juurde aja broneerimise ja enne jõule kõik ajad pilgeni täis.

Polnud parata, "metsast" ma enam välja ei näinud, tukk vajas hädasti pügamist. Oleksin seda võinud muidugi ise teha, aga kuna olen tuntud "viltusilm"(enda arvates!), siis ei usaldanud ma ise endale kääre sisse lüüa.

Palusin meest: "Palun lõika mul tukk ära."
Mees oli kohe abivalmist jaol seda tegema ja õudusega taipasin pärast esimest lõiget, et ta teebki sõna-sõnalt nii, nagu palusin!!! :)

Eks katsu siis pärast selgitada, et ma mõtlesin ikka tuka LÜHENDAMIST, mitte ÄRALÕIKAMIST!!!! :D
Pole oluline, mida mõtled, oluline on, mida Sa ütled ja KUIDAS ütled !!! :):):)

Aga mina läksingi jõulupeole äranüsitud tukaga ja nägin loomulikult kohutav välja! :)
Eks katsu ette kujutada peaaegu juuksejuurteni pügatud tukka - usu, see hakkab ka unenägudes kummitama! :D:D:D

Tarkusetera aga, mille ma selgeks sain, on järgmine: kui esitad mehele palve, siis tee seda nii, nagu räägiksid blondiini või miilitsaga :) - kolm korda, puust ette ja punaseks. :D:D:D

Ja tukka ma tal enam lõigata ei lase. :) Vähemalt mitte enne pidusse minekut... ;)

4 comments:

Mannu said...

mul sõbranna ka kunagi lõikas omal tuka äa, sest ta tahtis ilma tukata käia, kopa viskas ette noh.. ja siis selel asemel ,et seda üle pea lüksudega kanda vms, lõikas tema omal tuka ära.. nulliga.. ja oh seda rõõmu, kui see tukk jälle kasvama hakkas nagu kukehari :D:D:D

valgeseelik said...

Jeeeh, ma käisin sellise kukeharjaga kah õige mitu aega ringi ja kiitsin kõigile oma mehe moekat joont naisele trendikas soeng lõigata! :D:D:D

Elaise said...

Noore neiuna käisin kord juuksuris ja mul lõigati tukk harjumatult lühikeseks. Juuksur küsis - kas nii kõlbab? Mida mul talle öelda oli - et tahan pikemat? :))

valgeseelik said...

:D oleks võinud küll! :D:D:D Huvitav, mis Sulle öeldud oleks? - Teeme ära? :D:D:D