Friday, December 7, 2007

Arstiteaduse vajalikkus küsimärgi all

Ma olen lootusetuks juhtumiks tunnistatud. :)
Minu tungival nõudmisel lõpetas arst küll töövõimetuslehe ära, kui ma olen nii kindel, et ma olen töövõimeline.
Tema pika tiraadi peale ma enam niiväga kindel ei olnud, aga no kaua ma istun kodus oma viletsa vere, palaviku ja köhaga, kui ei aita ei ussi- ega püssirohi??!!

Einoh, tegelikult tunnen ennast paremini selles mõttes, et liikuda jaksan ja täna tegutsesin kodus nagu imeline koristusmasin, tähendab, kõik on korras?

Noh, ja kui kõik on korras, siis ei hakka ma enam muretsema ei palaviku, köha ega ebanormaalsete verenäitude pärast.
Mis minul muretseda on, kui isegi arst ei oska minuga midagi peale hakata!? Järelikult lootusetu! :(

Alateadvuse raamatust lugesin, et tegelikult polegi vaja ei antibiootikumide ravikuuri ega muud hookus-pookust, vaid ainult oma alateadvusele kinnitada, et ma olen terve. Ja siis ma olengi! :)

Milleks üldse arstiteadust vaja, kui kõike saab nii lihtsalt ravida??!! :)

No comments: