Sunday, November 25, 2007

"Puhkus"

Laenasin K. käest filmi "Puhkus" ja olen seda juba kolm-neli korda vaadanud. :) Ja see pole veel kõik! :)
Soovitan soojalt kõigile õnnetutele armastajatele vaadata.

Ehkki see ei pruugi esimesel hetkel hästi mõjuda, sest ajab natuke nutma ka. Aga mõned asjad tulevad väga tuttavad ette.
Taevake, kohati nagu oma elust maha kirjutatud!
Ja siis ei taha ennast enam haletseda, vaid tuleb ka tahtmine sädemeid pilduda ja selg sirgu lüüa ning otsustavalt uut elu alustada.

Tegelikult on ju see suur julgustus kannapöörde tegemiseks elus. Julge muuta oma elu ja Sul hakkab hästi minema.
Julge ennast muuta ja õnn tuleb Su juurde.

Aga nii sageli ei suuda end lahti rebida vanast ja mitterahuldavast suhtest/elust/käitumisest, ikka tundub, et ei saa sellega hakkama.
Takistused on tegelikult enese peas, mitte kusagil mujal.

Aga filmis on minu jaoks ka sõnum, et armastus võib tulla ootamatult ja esimesest silmapilgust ja Sa võid kohe tunda, et inimene on Sinu jaoks õige ja Sa oled temaga kokku määratud, kui vaid julged seda endale tunnistada ja kannapööret oma elus teha.

Oh, vahest ei peaks ühtki filmi nii põhjalikult analüüsima ja mingeid paralleele tõmbama, aga paraku ei saa ma seda tegemata jätta, ikka mõtlen ja arutlen ja seostan oma eluga ja situatsioonidega.

Aga elu pole film ja film pole minu elu. Elus vist siiski nii ei juhtu.
Filmis on õnnelik lõpp, elus tavaliselt ei ole. Või vahel ikka on ka?

Mõned mõtted:

"Mind hämmastab armastuse võime meie elu vormida ja muuta."

"On veel teist laadi armastust. Seda kõige kalgimat laadi, mis oma ohvrid vaat et tapab. Seda nimetatakse vastamata armastuseks. Oleme ühepoolsete suhete ohvrid. Oleme armastatute poolt neetud. Oleme armastuseta, haavatud hinged."

"Filmides on peanäitlejad ja siis veel parima sõbra rollid. Sina oled staar, aga miskipärast käitud parima sõbrana."

"Seks muudab asja keeruliseks. Isegi siis, kui sellega ei tegele."

"Küsimus pole selles, kas ta muutub. Küsimus on selles, kas ta seda tahab."

"Miks ma olen sisse võetud inimesest, kellest ma tean, et ta pole hea?" - "Sest Sa loodad, et eksid. Kui ta teeb midagi halba, siis ignoreerid seda. Armastad teda, kui ta lootusi õigustab, sest püsib lootus, et ta on just Sinu jaoks."

"Selgus, et ta ei armastanud mind, nagu mina lootsin. Ma tean, mis tunne on tunda end nii väikese ja tähtsusetuna kui vähegi võimalik. Ja kuidas Sul valutab kohtades, mille olemasolust Sa ei teadnudki. Pole vahet, mitu uut soengut Sa teed, mitme jõusaali liikmeks astud ja mitu klaasi veini sõpradega kulistad. Magama minnes võtad läbi iga pisiasja ja mõtled, mida Sa küll valesti tegid ning kuidas kõigest valesti aru said. Ja kuidas sa selle viivu jooksul said mõelda, et oled nii õnnelik, vahel suudad end isegi veenda, et ta näeb valgust ja ilmub Su ukse taha..."

"... Või siis peaksime lihtsalt aru saama, et meie vahel olnu oli täiuslik. Võib-olla enam paremaks ei saagi minna. Äkki tahame selles selgusele jõuda, kuna see tekitab meis nii hea tunde."

"... Sa pole mind eales hästi kohelnud. Sa murdsid mu südame ja tegid näo, et see oli kuidagi minu viga. Olin Sinusse liiga armunud, et olla tige. Nii karistasingi end aastaid!--- See perversne ja mürgine asi meie vahel on lõpuks ometi läbi! Ime küll, aga ma pole enam Sinusse armunud! Mul on oma elu, mida pean elama hakkama! Ja Sinul pole selles kohta!"

Kõige naljakam fraas filmis: "Mis suhted Sul eelmänguga on?" - "Arvan, et see on ülehinnatud. Märkimisväärselt ülehinnatud." :):):)

Ohhhoooooo!!!! See lihtsalt ON naljakas, sest meelde tulevad huvitavad seosed... noh, ega see fraas või stseen ei pruugigi olla teistele naljakas, lihtsalt mul on oma mõte sellega seoses.

Eelmäng on ülehinnatud.... hm.. nojaa... :):):) Õnneks sai filmitegelane ise ka aru, et eelmäng on kõige olulisem asi seksi juures... ;)

4 comments:

Morgie said...

eelmäng ei ole kõige olulisema si seksi juures. seksi juures on kõige olulisemad asjad -
sobivus partneriga
meeleolu
seks

eelmäng käib seksi juurde nagu saapapaelad saapale - st saab ilma ka

valgeseelik said...

Hm... no kui juba seksini jõutakse, siis ma eeldan, et partneriga sobivus on olemas...
Meeleolu loomine käib minu arvates juba eelmängu alla... ;)

Einoh, saab muidugi ka ilma eelmänguta ja n.-ö. täiesti lambist seksida, aga ma ei ütleks, et mul sellest meeldivad kogemused oleksid.
Jah, kui ma olen ennast ise nii üles kütnud, et on vaja vaid meest, kes asja lõpuni viiks, siis ei ole tõesti vaja mehel midagi muud teha kui...
Joodikupoeg kirjeldas väga ilmekalt erinevaid eelmängu võimalusi ja ma olen temaga nõus, et näiteks mehega päeva jooksul vahetatud seksikad sõnumid kütavad nii üles, et õhtul kokku saades ei ootagi muud kui ühinemist. Ja siis tühja muust eelmängust, see on juba tehtud.:)

Morgie said...

no mul on nagu joodikupoja blogis -kogu kooselu toimib eelmänguna. mis kahjuks tähendab ka seda, et mingil seksivälisel teemal toimunud tüli või ülekohus tõmbab seksisoovile selleks korraks kriipsu peale

valgeseelik said...

Seda küll, et tüli pinnalt ei taha sellega tõesti tegelda... kahju, kui Sul selline eelmäng pidevalt on...

Aga ma tahtsin lisada siia ka sama mõtte, nagu Kukupai on Joodikupoja blogis kommenteerinud, et vaimne valmisolek seksiks on olulisemgi kui füüsiline ja siis ei oma aeg ja koht enam mingit tähtsust.

Aitäh Sulle, Kukupai, anna andeks, et selle ka siin ära tõin, see meeldis mulle väga, Sa oskasid nii kenasti lühidalt ja täpselt öelda, mis vaja.