Friday, November 30, 2007

Patu päev

Ei suutnud täna ka pattu tegemata jätta... :)

Tean ju küll, et ma ei tohiks veel välja minna, palavikust pole lahti saanud, nüüd on jälle köha tagasi... , kuid ma ei saanud mitte kuidagi proovi vahele jätta, no ei saanud!

Ja oli väga hea, et läksin, sest täna oli väga huvitav proov.
L-ga on äärmiselt huvitav tööd teha, mulle meeldib, et see pole ainult lugemine ja siis see, mida ja kuidas tema ütleb, vaid me analüüsime põhjalikult materjali, avaldame arvamust, vaidleme, leiame uusi nüansse - see on nii huvitav protsess, et ühestki proovist ei raatsi puududa!

Järgmiseks korraks on vaja mõelda mitme asja üle ja ma kavatsen põhjalikult tööd teha ning mitmest aspektist analüüsida.

Homme jälle patu päev :), sest mul on homme ka kindlasti vaja välja minna, sest laupäevaseks filmimiseks on vaja proovi teha....

2 comments:

kukupai said...

Ja mitu nädalat Sa seejärel kavatsed veel haiguslehel veeta?
Kuigi - arusaadav, et millestki tõeliselt heast ja südamelähedasest ei raatsi loobuda, kasvõi nui neljaks.

valgeseelik said...

Ooooh, eks mul ole piinlik küll, aga... Hea, et Sa aru saad, et ma TÕESTI EI SAANUD loobuda... Ja ma loodan, et midagi hullu ei juhtu...