Monday, November 12, 2007

Kaineks saanud :)

Muljeterohke nädalavahetus on möödas. Oli asju, millega jäin väga rahule, oli asju, millega niiväga mitte.
Küll mul on hea meel, et ma kohe koju jõudes ei tormanud blogisse oma emotsioone välja elama, sest mõne koha pealt läks ikka kehvasti ka, aga samas andis see põhjust asjadele teise pilguga vaadata.
Nagu alati - pole halba ilma heata.
Niisiis - hea, et sain blogist oma emotsioonid eemale hoida, muidu oleks see väga nutune ja ebameeldiv lugemine olnud.

Nüüd olen saanud emotsioone välja elada, olen saanud mõelda ja analüüsida, olen saanud kahetseda OMA muistseid vigu (mis on küll täiesti mõttetu tegevus, aga noh, järgmiseks korraks tallele pandud tarkustena!) ja olen kaine pilguga maailma vaatama hakanud.

Praegu tunnen end küll superhästi, taak on seljast kadunud ja mul on kerge olla. :)

Ühtki suppi ei sööda nii kuumalt kui seda keedetakse - vana tõde. Kui emotsioonid on ülepea, siis kainest mõtlemisest pole kasu, miski ei jõua pärale. Enne on vaja emotsioonid maha saada, siis saab hakata tööd tegema oma mõttemaailmaga, kinnisideedega, automaatsete mõtetega, oma käitumise analüüsidega... jne.

Minu puhul töötas. Ja loodan, et saadud õppetund niipea ei unune. Olen ju varemgi üritanud ja üritanud õppida, aga ikka pole midagi välja tulnud. Vahel on vist väga suurt vapustust vaja, et midagi muutuma hakkaks. Ja vahel on vaja põhjas ära käia, et saaks pinnale tõusta.

Oh, see on arusaamatu jutt ja pikk jutt, pikk jutt teatavasti on halb jutt.

Ühesõnaga - mul on hea meel, et mu ümber on palju väga toredaid inimesi, aitäh teile! Ja õnn on peidus inimese sees, see ei olene teistest, vaid Sina ise valid, kas oled õnnelik või õnnetu. Õnn peitub Su mõtteviisis. Punkt.

Ma võin ju kahetseda, et olen midagi halvasti teinud, aga ma ei saa midagi muuta, lihtsalt loodan, et järgmisel korral oskan käituda õigemini ja teha paremini.

Kõige lihtsam on süüdistada teisi, aga maailma muutmine algab iseendast.

Ja muide - vahel võib illusioonide purunemine vägagi tervendav olla! :)
Ja muide veel - hingesugulasi ei ole maailmas ainult üks, neid on palju ja vajalikul hetkel satuvad nad Sinu teele.

Igaühel on käia OMA tee. On tore, kui leiad hingesugulase, kellega on ühine tee, aga kui mitte, siis tuleb lihtsalt edasi rännata. Ükskord ta tuleb niikuinii.

2 comments:

Anonymous said...

Kahjuks ei saanud midagi lugeda neist asjust, millega väga rahule jäid... , aga ju on teised emotsioonid valdavad.
Mulle meeldis väga sinu õnnelikkuse olemuse käsitlus. Et sa ise valid, kas oled õnnelik või õnnetu.
See vist ongi nii.
Aga keegi ei taha seda tunnistada. Ikka on keegi teine minu õnnetuses süüdi, kui ennast hästi ei tunne.

valgeseelik said...

Kohe saad ka neist rahuldustpakkuvatest asjadest lugeda...:), ma lihtsalt pidin olulisemad enne ära rääkima! :)

Tore, et jagad mu seisukohta õnne küsimuses.
Paraku tihti valime nurisemise ja rahulolematuse ja teiste süüdistamise, selle asemel et endasse vaadata.

Kui seda vahetevahel endale meelde tuletada, et ise oled oma saatuse sepp ja oma õnne valaja, siis läheb kõik õigetesse rööbastesse ja teed õigemaid valikuid.
Ja muide, sõpradest on suur abi, aitäh Sulle! ;)