Sunday, October 7, 2007

Veel teatrikülastusest

Kui ma veel eilsest teatrist räägin, siis selle koha pealt, et mitte iial enam ei kavatse ma minna teatrisse niimoodi, et asutuses muretsetakse suuremal hulgal pileteid ja siis on üks suur tore ühine teatrikülastus!

EIIIII!!!

See oli päris kohutav - istuda viimases reas ja küünitada siitpoolt ja sealtpoolt, et üldse midagi näha! Kusjuures loomulikult ei näinud ma näitlejate näoilmeid!

Mitmel korral mõtlesin, et parem oleks mul seina ääres püsti seista, siis vähemalt näeks tegevustki! Nüüd oli see suuremas osas kuuldemäng!

Hea küll, eks ma natuke liialdan ka, nägin ju ikka midagi, aga vaieldamatult oli positsioon vilets!

Kui ma ise ostan pileteid, siis sellisel juhul, kui esiridadesse pileteid ei ole, siis võimalusel võtan piletid nt. järgmisele etendusele, kus on kohtade valikuvõimalus suurem.

Eks ole seegi teatrikülastus kogemus tagataskusse panemiseks: piletite muretsemist ei usalda ma kellelegi teisele. :)

No comments: