Friday, October 19, 2007

Uus on unustatud vana :)

Kummaline on kohata kedagi, kellega oled suhelnud, kes on sul külaski käinud, aga keda sa ei tunne ära ja isegi mitte niipalju, et temas üldse midagi tuttvalikku ette tuleks!

Mina vist nii palju muutunud ei olnud, sest tema tundis minu ära, ta hakkas meenutama, kas pole võimalik, et oleme varem kohtunud.

Kuna mina olen tegelenud nii paljude asjadega ja mul on väga erinevaid tutvusringkondi, siis hakkasime tuletama, millisega neist võiks tegu olla. Abiks oli tegevuste ja hobide kaudu tuletamine, aga välja mõtlesime!!! :)

Küll aga on hämmastav, kuidas inimene võib nii palju muutuda! Nojah, kui soengu kaudu oma väljanägemist muuta, siis võib päris eksiteele viia...

Ma saan aru, et mul on halb mälu paljude asjade suhtes ja nägusid ei suuda sageli meenutada, kuid millegi poolest erilised inimesed jäävad ikkagi meelde ja nimed jäävad meelde.

Kui tema mulle nime ütles, siis teadsin raudselt, et olen seda nime varem kuulnud ja teadnud. Nii tasapisi hargnema hakkaski.

Igal juhul oli see tore ja üllatav kohtumine. Loodetavasti mitte viimane.

No comments: