Tuesday, October 9, 2007

Probleem... lükkaks kuhugi kaugemale...?

Tegelikult on mul vaja üks tervisega seonduv asi kiiremas korras ette võtta, nagu ma hakkan täheldama.
Siiani ma väga ei muretsenud, aga mida aeg edasi, seda rahutumaks muutun.

Põhjus ka selles, et see nõuab visiiti eriarsti juurde, aga just sinna ma eriti minna ei taha, sestap lükkan ja lükkan edasi... Minu meelest väga tüüpiline - ikka viivitada viimase võimaluseni.

Olen mõelnud probleemi tekke üle, kas see võiks olla seotud teatud asjadega, mida ma ei taha.

See võib ju vabalt olla, et alateadvuslik vastumeelsus millegi vastu tekitab sellise probleemi, et tänu sellele probleemile poleks vaja selle "millegi" pärast muretseda... oh, ma vist räägin väga keeruliselt, aga ma ise tean väga hästi, mida ma mõtlen. :)

Või paneks kannatuse proovile - kui kaua õnnestub tekkinud probleemi ignoreerida, ilma et sel väga tõsised tagajärjed oleks?

No comments: