Wednesday, October 3, 2007

Pikk päev ja uni silmas

Nii. Lõpuks sai pikk päev läbi. Koosolek lõppes ja ma hakkan nüüd koju minema. Kas pole meeletu - 13 tundi tööl!

Einoh, küllap on neid inimesi küll, kellele on suhteliselt tavaline olla 12-13 tundi tööl, aga ma tahangi öelda, et minu puhul see väga tavaline ei ole....

Jeeeh, ma vist hädaldan ilmaasjata, ega see päev nüüd nii kurnav kah ei olnud, ma ei põe erilist vastumeelsust töö vastu. :)))) Eks ta ikka mulle meeldib kah.. :))))

Ausalt öeldes lootsin küll, et nii pikalt ei lähe, ja eks see koosolek hakkas lõpus igavaks minema.

Mina, kes ma öösel ka suhteliselt vähe maganud olin, püüdsin vägisi silmi lahti hoida ja haigutust maha suruda.

Ja nagu alati - just siis, kui tunned, et silm vajub kinni rohkem kui pilgutuseks, tabad endalt silmi avades lektori pilgu! Uuh, häbi, häbi! :)))

Aga nüüd ruttu koju!

No comments: