Wednesday, October 31, 2007

Joseph Murphy "Teie alateadvuse jõud"

Kui ma oli eile lõpetanud Paulo Coelho "Veronika tahab surra", siis pidasin enesega võitlust: üks pool minust ütles, et ma pean enne lugema läbi raamatukogu raamatud, nagu olin enesele lubanud, sest veelkord (vist juba kuues või seitsmes kord?!) tähtaegu pikendada oleks enam kui piinlik. :) Teine pool minust aga keelitas alustama uut äsjasaadud raamatut "Teie alateadvuse jõud", tuues põhjuseks, et eelkõige on vaja ikka tegelda oma mõttemaailmaga, väga tähtis on see tasakaalus hoida, et ennast hästi tunda.... jne. samas vaimus. :)

No mul õnnestus end veenda! :) Et esmatähtis on mõttemaailmaga tegelda ja siis tulevad muud asjad... :)

Ma olin raamatut eelnevalt juba siit-sealt lugenud ja sirvinud, nüüd alustasin algusest. Väga huvitav raamat, aga alustus oli pikk: saatesõna, eessõna ja sissejuhatus... Siis alles algas I peatükk.:)
Ei-ei, ega ma ei kahtle, see kõik on vajalik eelhäälestuseks... ainult et kui oled juba tagantpoolt huvitavamad kohad ära lugenud, siis on algne eessõna pisut... noh, ütleme, mitte nii oluline , vähemalt mina tundsin, et pika sissejuhatusega oli üle pingutatud...

Aga see on ainult minu probleem, tähtsam on, et raamat ise on väga huvitav ja asjalik ja just see, mida vajan.

Mulle meeldib, et rõhutatakse just nimelt seda, et inimene ise saab enda heaks väga palju ära teha, mitte ei pea virisema, miks keegi teine ei tule meie elu heaks tegema, et kõik on pahasti (khm, mina ise sealhulgas virisen aeg-ajalt samamoodi, kui ei ole oma mõtlemisega õige järje peal! :D), vaid et meie endi kätes on imerelv, mis saab meie elu muuta - mõtlemine. Lihtne ja kättesaadav, ometi ei usu paljud sellesse ja ei viitsi sellega tegelda.

Minu enda lähikondsed sealhulgas. Ma räägin ise ja soovitan vastavat kirjandust lugeda, aga see on kui kurtidele kõrvadele räägitud. Kurb, kui inimene ei saa aru, et tema enda mõtteviis on see, mis tekitab temas pingeid ja stressi, ja et väga lihtne oleks enda heaoluks üht-teist teha.

Mina teen ja kavatsen ka edaspidi teha, see on kindlasti üks raamatuid, mis minuga kaasas hakkab käima ja öökapil olema, et taas ja taas lugeda ning kinnitust saada, et olen õigel teel.

Vahel on seda hädasti vaja, kui kõik ei lähe päris nii nagu vaja. Aga heade sõprade ja toetajate ning raamatute abil saab jälle hakkama. :)

3 comments:

Anonymous said...

Ilusat nädalavahetust sulle!

valgeseelik said...

Aitäh! Mul ei olnud täna just kõige parem päev, sain teada üht-teist, mis eriti ei rõõmustanud, aga usun, et selle raamatu ja heade sõprade toel saan ikka hakkama. Aitäh Sulle! Hea on teada, et mu peale mõtlesid. Sulle ka kaunist nädalavahetust! :)

Anonymous said...

framefont sessions chief tastes heinemann narratives metallurgy affiliation reluctant survived investor
masimundus semikonecolori