Sunday, October 21, 2007

Halvad uudised

Mõned uudised on head, mõned halvad.

Mina sain igatahes halbu uudiseid.

Päris kole on, kui sõltud kellestki, kes sind ei salli.
Kellestki, kes on armukade (ja täiesti ilma põhjuseta!) ja vaevleb vaid vaenulikkuse ja vihkamise küüsis. Kellestki, kes ei suuda minevikku selja taha jätta ning armastades õnnelik olla.

Õigemini sõltub sellest minu võimalus tegelda millegagi, mis mind huvitab ja mida ma jumaldan.

Ja ma ei saa mitte midagi teha.

Ainult andestada sellele inimesele kurjus ja viha, mida ta minu vastu tunneb.

4 comments:

kukupai said...

Armukadedus on midagi jubedat, samas aga ka selle armukadetseja ebakindluse väljendus. Ja ta ei saagi sellest üle. Ehk siis, kui iseenesega asjad korda saab.

valgeseelik said...

Jah, ta on ise väga ebakindel, aga mulle tundub, et ta isegi ei püüa endaga tööd teha... Ehk ei leia ta ise, et midagi halvasti on?

Pisut rohkem tagapõhja teades tundub mulle, et tegu võib ka psühhiaatriliste probleemidega olla ja see on veelgi raskem variant...

Minu võimuses teda kahjuks aidata ei ole, aga see, kelle võimuses oleks, seda paraku ei tee.

m2rtsaar said...

armukadedus võib olla ka geenides. või siis näiteks emalt õpitav.

kui ei usalda ennast, ei usalda teisi. nii ta on.

raskusi olnud usaldusega minulgi.

valgeseelik said...

Jah, see võib ka mudelkäitumine olla...
Aga tüüpiline, et eneseusu puudumisel kahtlustatakse just teist poolt, küllap on sellega kõik kokku puutunud.
Vahe on vaid selles, et mõned teadvustavad probleemi ja tegelevad sellega (endaga!), teised mitte ning valavad oma viha kolmandate isikute peale, saamata aru, et probleem on neis endis.
Loomulikult võib vahel usaldamatus põhineda ka varasematel valusatel kogemustel ja pettumustel, aga siin annab aeg arutust.