Tuesday, September 4, 2007

"Vanaema juures"

Tänane teine etendus oli Rakvere teatri "Vanaema juures".

Jakob Karu
"Vanaema juures"

Lavastaja Üllar Saaremäe

Mängisid Peeter Jakobi, Toomas Suuman...

Kuna ma kava ei ostnud, siis ei oska ma ka rohkem kedagi esile tuua. Aga erilist muljet mulle ei jätnud, kohati oli naljakas, aga ei midagi erilist. Ja kuna mul puudus võimalus kuidagimoodi koju saada pärast teatri lõppu, siis tulin pärast esimest vaatust ära, aga mul ei olnud sellest isegi kahju. Ehkki Kristiina pärast ütles, et teine vaatus oli ehk natuke huvitavam... siis oli natuke kahju küll. :) Aga pole hullu, mul on hea fantaasia, ma kujutan ette, mis seal toimus. :) Sest Kristiina rääkis lõpu ära. :)

4 comments:

m2rtsaar said...

Kuda sa nii tihti teatri saad?

valgeseelik said...

Noh, ma olen lihtsalt suur teatrifänn... :) Ja praegu on ju draamafestival, siis on patt teatrisse mitte minna! :) Vähemalt minul küll... Ostsin küll juba juulis piletid ära, aga ikkagi jäin osadest etendustest ilma, sest olid juba välja müüdud. Rahva huvi on tohutu! Ja see on tore! :)

m2rtsaar said...

kadestan.

valgeseelik said...

Aitäh! Aga usu mind, teatriskäimine on ka ettevõtmise asi. Nii mõnigi ütleb, et ei viitsi, lihtsam on käega lüüa. Et kui keegi just piletid koju kätte tooks ja tagant utsitaks, siis ehk veel läheks... Mulle ei ole vaja pileteid koju kätte tuua, ostan need ise, kui ikka midagi näha tahan, ka ei vaja ma ilmtingimata kaaslast, käin heameelega üksi teatrit nautimas. Küllap on see nii, et kui midagi väga armastad, siis leiad selleks ka aega ja võimalusi.