Sunday, September 30, 2007

Valikute küsimus

Sel hooajal seisan jälle silmitsi tõsiasjaga, et ma ei saa esmaspäeviti teatris käia. Aga just esmaspäeviti on külalisetendused, mida tahaks ka näha.

Kuid õnnetuseks on just esmapäeviti trenn ja kui see on kord nädalas, siis jään teistest tuntavalt maha, kui mul nädal vahele jääb.
Ja tegelikult on ju suhteliselt sageli selliseid etendusi, mida tahaks näha. No mitte just igal esmapäeval, aga ikkagi...

Niisiis jälle valikud. Mitte küll teab mis elulised valikud, aga ikkagi pean endale selgeks tegema, kumba ma rohkem tahan või mis olulisem on. Mõlemad ju on....

Tuleb leida kuldne kesktee?
Nagunii olen praegu Tartu trennid ära jätnud, õigemini arvan ise, et edasi lükanud, ehk ma milllagi ikka jõuan sinna ka, aga kui see jääb väga juhuslikuks, siis pole sel ka mõtet, järjepidevus on oluline.

Eelmisel hooajal käisin trennis 5-6 korda nädalas ja teatrisse sain alles kevadel, siis hakkas kahju, et pole ühtegi etendust näinud, siis püüdsin tasa teha. Noh, kohe tuli treeningutes tagasilöök, aga paraku nii ongi, et mitut head korraga ei saa.

Igal hetkel valikud. Kasvõi pisikesed, aga ikkagi valikud.

No comments: