Wednesday, September 26, 2007

Uus hooaeg algas!

Olen küll kohutavalt väsinud, sest kell saab juba üks öösel, mul on äratus kell pool kuus ja ma lõpetasin just töö arvutis. Eks ma tean, et olen hooletu ja lasen kõik tähtajad mööda, tahan siis homme kõik vajalikud aruanded ära esitada.

Aga no kuidagi ei saa ilma kirjutamata magama minna!

Täna oli hobialane kokkusaamine, enamus pandi paika, need, keda kohal polnud, saavad oma saatuse hiljem teada.
Aga hästi hea tunne on jälle alustada! Pealiku visioonid on huvitavad ja tema peale võib alati kindel olla, et sellest ka midagi head tuleb.

Minu enda visioonid, ideed, mõtted ja plaanid sellega, mis mul südamel on - ma ei tea, kas sellest asja saab. Palusin K-l tutvuda materjaliga, aga ma ei tea, kas tema näeb selles sama mis mina, kas see tema jaoks üldse paeluv on... Aga ma ei jäta jonni, see PEAB ükskord tulema! Sellest PEAB asja saama!
Sest see puudutab igaüht, olen selles veendunud.

No comments: