Thursday, September 6, 2007

Teatrifänlus

Öösel jõudsin hilja koju ja sedapuhku olin niivõrd väsinud, et ei jõudnud enam arvuti taha istuda ja teatrimuljeid kirja panna. Pidev vähene öine uni annab end lõpuks tunda. :)

Eile käisin vaatamas nelja etendust. Küllap oli püütud festivaliprogrammi niimoodi kokku panna, et huvilised saaksid kõiki etendusi vaadata, kuid selliste fanaatiliste teatrifännide jaoks nagu mina ja Kristiina, oli ikkagi kava natuke ajaliselt paigast ära. :)

Pidin tormama ühelt etenduselt teisele ning eelviimaselt etenduselt olin sunnitud enne lõppu ära jooksma, et veel viimasele ka jõuda. Sellest oli väga kahju, aga midagi pole parata, kui tahad kõigest osa saada. :)
Teatriinimesed on niivõrd vastutulelikud, hilinejad lastakse etenduse ajal saali, igati püütakse minusugustele fännidele vastu tulla.
Näiteks Sadamateatris oli lava paigutatud just niimoodi, et etenduse ajal väljuda oli võimatu, siis palusin abi ühelt kenalt neiult, kes väga lahkelt ja osavõtlikult leidis lahenduse minu murele. Minu sügav kummardus talle!
Ja Athena Keskuses lubati lahkelt poole etenduse pealt saali, keegi ei teinud takistusi, tunti veel muret, et istuma ma küll ei saa. Aga õnneks hoidis Kristiina mulle kohta. :)

Igal juhul jäin eilse päevaga väga rahule, muljed olid väga head, aga neist etendusehaaval. :)

No comments: