Saturday, September 22, 2007

Tõbisena tervist taga ajamas

Ma olin kindel, et ma ei võta vastu ühtki pisikut ega jää haigeks, ometi on praegu minuga toimuv sulaselge immuunsuse langemise tundemärk.

Ma olen alati seda meelt olnud, et iga inimene saab ise oma tervise heaks väga palju ära teha ja kui ta neid võimalusi ei kasuta, siis on ta lihtsalt vastutustundetu enda suhtes.

Ma olen suur tervisetoodete fänn, kui midagi pakutakse, siis tahan proovida ja omal nahal veenduda, kas see mulle sobib ja kas sellest kasu on.

Hiljaaegu pakuti mulle taas võimalust uuendada oma vana tutvust GNLD toodetega. Kunagi väga ammu, kui GNLD Eestisse tuli, siis ma kasutasin neid tooteid ja need sobisid mulle väga hästi, ma pole ennast enne ega pärast paremini tundnud (tervise seisukohalt) - oli energiat, ma ei haigestunud, väljanägemine oli kah parem :)....

Ma ei taha selle asjaga aktiivselt tegelda, tean, et minust ei ole võrkturunduses tegutsejat, ja mulle ei meeldi, kui ma olen sunnitud iga kuu mingi summa eest tooteid ostma, aga tooteid kasutada võiksin küll, sest need on tõesti väga head.

Teine asi, millest sel suvel kuulsin, on noniekstrakt, milles sisalduvad ained toodavad organismis lämmastikoksiidi, mis omakorda aitab organismil paraneda haigustest ja säilitada tervist.

Selle toote juures meeldis mulle see, et on ÜKS toode, mida kasutada (noh, nüüd on mõni toode veel lisandunud) ja see täidab kõigi teiste firmade pakutavate erinevate toidulisandite kaudu saadavat toimet.
Saab kasutada nii sees-kui välispidiselt.

Igal juhul on see väga huvipakkuv ja ma natuke sain seda ka proovida, hästi tundsin end küll, aga selle väikese koguse kohta ma ei oska veel öelda, kas just tänu sellele või oleksin ennast ka muidu hästi tundnud.

Tookord uurisin kirjandust, aga asi jäi ikkagi soiku. Praegu tõbisena on see teema jälle aktualiseerunud ja ma loen uuesti mitmesuguseid materjale noni ekstrakti tõhususe kohta ning teaduslikel uuringutel põhinevaid selgitusi.

No comments: