Friday, September 14, 2007

Stseenikesi argielust

Anekdoot tänases PM-s.

«Ja mis on teie abielu lahutamise põhjus?»
«Naine nimetas mind lolliks.»
«Ja millistel asjaoludel?»
«Noh, kui ma koju tulin, siis oli ta armukesega voodis ja ütles: «Õpi, loll, kuidas tuleb naist armastada!».»

Nalja kui palju! :)

Aga siis...

N: "Kas teen täna iiri pirukat?"
M: "Ei, täna teeme suppi. Kutsume supimeistri, kes oskab head suppi teha ja siis Sa ütled mulle: "Õpi, loll, kuidas kuidas tuleb head suppi teha!""

- - - - - - - - - - - - -

M: "Kuule, räägi, kuidas see võimalik on, et Sa oled ainult kolm tundi maganud ja ikka oled reibas? Mis Sind innustab ja tiivustab?"
N: "Vaat, see on nüüd asi, mille peale saad täna terve päeva töö juures mõelda, mis mind siis ikka tiivustab..."
M: "Eks ma tean niigi, mis Sind tiivustab..."
N: "Mis see siis on?"
M: " Sa tead ise paremini..."

- - - - - - - - - - - - -

Pisut hiljem...

M: "Ma küsiks midagi, aga ma ei julge küsida, Sa vihastad..?"
N: "Küsi, küsi, mind ei üllata enam miski."
M: "Kas ******** oli eile muresid?"
N: "Sa arvad, et ma rääkisin öö otsa temaga?"
M: "Ei, õhtul..."
N: "Ei, tal ei olnud muresid... Niisama vestlesime. Kas ma ei tohtinud temaga rääkida?"

Kandev paus.

M: " Mul on väga kahju..."
N: "Millest?"
M: "Kõigest."

No comments: